Kampanie i Promocje

  • Producent Majonezu Kieleckiego – Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” - rozpoczyna jesienną kampanię reklamową. Tym razem w telewizji, prasie, Internecie oraz na tzw. nośnikach outdoor’owych zobaczymy Musztardy Kieleckie w odświeżonych opakowaniach. Czytaj więcej »

  • Warka Radler - finał wakacyjnego konkursu

    Poniedziałek, 09 września 2013

    Oryginalny bawarski radler powstał w odpowiedzi na potrzebę chwili, jako napój dla rowerzystów, którzy masowo skorzystali z rowerowej trasy prowadzącej do monachijskiej piwiarni Xaviera Kuglera. Sięgając do swego rowerowego rodowodu, Warka Radler zaprosiła internautów do wspólnego tworzenia tras rowerowych, inspirując niemal 27 000 użytkowników strony www.trasyradlerowe.pl do... Czytaj więcej »

  • Przetestuj latarkę i wygraj

    Poniedziałek, 09 września 2013

    VARTA po raz kolejny rzuca wyzwanie swoim użytkownikom. Już od 1 września w ramach konkursu Built to Survive można zgłaszać wideorelacje z ekstremalnych testów wytrzymałości niezniszczalnych latarek z serii Indestructible. Do wygrania nagrody o łącznej wartości 8 000 euro. Czytaj więcej »

  • Kampania skrojona na sery

    Piątek, 06 września 2013

    „Coś się kroi…” – to hasło, widniejące na setkach billboardów, intrygowało w ubiegłym tygodniu tysiące osób w całej Polsce. Kryjąca się za nim treść nie była jednak trudna do odgadnięcia, ponieważ napis znajdował się na charakterystycznym, żółtym tle z czarnymi, serowymi dziurami. Tajemnicze hasło było przedsmakiem rozpoczynającej się ogólnopolskiej kampanii... Czytaj więcej »

  • Bielmar promuje Śniadaniową z Masłem

    Piątek, 06 września 2013

    Spółka Bielmar promuje swój nowy produkt -margarynę Śniadaniową z Masłem. Trwająca do października kampania obejmie kompleksowe działania PR oraz reklamowe w prasie, internecie, outdoorze i telewizji. Czytaj więcej »

  • Namysłów Pils wygrywa

    Środa, 04 września 2013

    NAMYSŁÓW PILS - marka BROWARU NAMYSŁÓW, zajęła pierwsze miejsce w 43 Konsumenckim Konkursie Piw „Chmielaki Krasnostawskie” w kategorii piwo jasne pełne o zawartości ekstraktu w brzeczce 11,1–12,0 ºBlg! Czytaj więcej »

  • Okocim z siatkówką na billboardach!

    Środa, 04 września 2013

    Okocim – Sponsor Polskiej Siatkówki – wystartował z kampanią w outdoorze, której celem jest podkreślenie jego nowego i dynamicznego charakteru oraz związku z tą dyscypliną sportu. Billboardy z wizerunkiem ambasadora marki, Zbigniewa Bartmana, pojawiły się w największych miastach w Polsce. Czytaj więcej »

  • Unikalny smak pieczonego boczku oraz aromatycznych jabłek, przełamany nutą goździków i cynamonu w połączeniu z Green Mill Cider – tak prezentuje się przepis na idealną, cydrową kanapkę CIDER LOVE! Czytaj więcej »

  • Do końca września potrwa silna kampania reklamowa nowego produktu Delecty – linii Tart na 1001 sposobów. Działania zaplanowano w Internecie i na outdoorze. Główny przekaz komunikacji koncentruje się na inspirującym charakterze produktu, który umożliwia przygotowanie wypieku na wiele sposobów. Czytaj więcej »

  • Pierwsze miejsce dla Piwa Dożynkowego

    Poniedziałek, 02 września 2013

    Piwo Dożynkowe, drugie z linii piw sezonowych warzonych w browarze Okocim, zajęło I miejsce w największym w Polsce Konsumenckim Konkursie Piw „Chmielaki Krasnostawskie 2013”. Do konkursu o tytuł najlepszego piwa w dwunastu kategoriach stanęło niemal 200 piw z 20 polskich browarów. Czytaj więcej »

  • NIVEA pokaże, jak o siebie dbać i… wygrywać!

    Poniedziałek, 02 września 2013

    Co może wygrać konsument, dbając o siebie? Nie tylko zdrowie i urodę, lecz także… duże pieniądze. Pod hasłem „Dbaj z NIVEA i wygrywaj” już dziś rusza wielka loteria NIVEA, której nagrodą główną jest 260 000 zł. Czytaj więcej »

  • Rusza Megaloteria Eurocash

    Poniedziałek, 02 września 2013

    Eurocash inwestuje w rodzinne biznesy i daje kolejne narzędzie do rozwoju lokalnym przedsiębiorcom. Dzięki największej w historii polskiego handlu „MEGALOTERII – po sąsiedzku” obejmującej niemal 10 000 sklepów Eurocash chce zapewnić przewagę konkurencyjną właścicielom sklepów franczyzowych. Czytaj więcej »

  • Razem smakuje lepiej

    Poniedziałek, 02 września 2013

    Indykpol wraz z marką WINIARY przystępują do kolejnej wspólnej akcji promocyjnej. Czytaj więcej »

  • Jesienna kampania marki Łowicz

    Wtorek, 27 sierpnia 2013

    Łowicz 100% to więcej niż zwykły dżem. Rusza wielka jesienna kampania marki Łowicz! Czytaj więcej »

  • Kawa za 1 zł na stacjach Orlen z Orbit

    Piątek, 23 sierpnia 2013

    7 września br. rusza akcja promocyjna Orbit White Freshmint. W ramach akcji każdy kto zakupi specjalnie oznakowane opakowanie gum do żucia Orbit White Freshmint będzie mógł wymienić je na dowolną kawę za 1zł w Stop Café lub Stop Café Bistro na wybranych stacjach Orlen w Polsce. Czytaj więcej »

  • Pokaż swoje nastawienie

    Piątek, 23 sierpnia 2013

    Marka MARTINI – światowej sławy producent wermutów i wina musującego – z okazji swojego 150-lecia zaprasza konsumentów do udziału w wyjątkowym konkursie „Znajdź się na naszej liście gości”. Ci, którzy wykażą się odpowiednim nastawieniem i przekonają do siebie selekcjonerkę MARTINI, będą mogli 19 września nad jeziorem Como we Włoszech świętować urodziny marki. W... Czytaj więcej »

  • Góralki szturmują rynek!

    Środa, 21 sierpnia 2013

    Po zakończonym wielkim sukcesem wprowadzeniu nowego smaku wafelków Góralki Nugatowe, firma I.D.C. Polonia rozpoczyna kolejne działania reklamowe. W sierpniu ruszyła kolejna kampania reklamowa wafelków Góralki. Czytaj więcej »

  • Firma I.D.C. Polonia, promując swój nowy produkt – cukierki Verbena o smaku zielonej herbaty, zaprosiła internautów do wspólnego odkrywania w blogosferze świeżych pomysłów. Czytaj więcej »

  • Marwit na Facebooku z agencją Eura7

    Wtorek, 20 sierpnia 2013

    Firma Marwit rozpoczyna współpracę z krakowską agencją Eura7 w zakresie obsługi marki w mediach społecznościowych. Marwit to lider na rynku świeżo wyciskanych soków warzywnych i owocowych. Czytaj więcej »

  • Hochland Piato już w telewizji

    Poniedziałek, 12 sierpnia 2013

    W sierpniu wystartowała kampania komunikacyjna dla Hochland Piato do smarowania, która potrwa 2 miesiące. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowym produkcie w ofercie Hochland Polska, jakim jest Hochland Piato do smarowania. Czytaj więcej »

  • POLOmarket, ulubiona sieć sklepów milionów Polaków realizuje cieszący się ogromnym zainteresowaniem spektakularny konkurs konsumencki pn. Darmowe Zakupy dla całej Rodziny. Czytaj więcej »

  • Tego lata odkryj smaki Finlandia Vodka

    Czwartek, 18 lipca 2013

    Long glass, short glass, cocktail glass … Jak często podczas spotkań z przyjaciółmi zastanawiasz się, jakie szkło dobrać do drinka? Myślisz limonka, listki bazylii, przysłowiowa wisienka… a potem długo, długo nic. Ostatecznie poddajesz się, ponieważ koktajl trzeba udekorować, gdy Ty szukasz jeszcze właściwych składników. Tymczasem może być zupełnie inaczej! Czytaj więcej »

  • O Gotówce na wakacje

    Czwartek, 18 lipca 2013

    Pod nazwą „Gotówka na wakacje”, ruszyła loteria marki Familijne, w której do wygrania jest łącznie 372 nagrody pieniężne w ciągu 12 tygodni promocji. Loteria wspierana jest kampanią reklamową w telewizji, radiu, Internecie oraz materiałami POS. Czytaj więcej »

  • Gin Lubuski – zabierz go ze sobą

    Czwartek, 18 lipca 2013

    Produkowany od 1987 roku według tej samej, oryginalnej receptury. Wytwarzany na bazie naturalnych składników z wykorzystaniem surowców pochodzących z ziemi lubuskiej. Destylowany ze spirytusu zbożowego z udziałem owoców jałowca i mieszanki specjalnie dobranych ziół – znakomity Gin Lubuski. Czytaj więcej »

  • Nieśmiała Kamera Dove

    Piątek, 12 lipca 2013

    „Nieśmiała Kamera Dove” to kolejny etap internetowej kampanii Dove - tym razem podejmujący temat kobiecego zakłopotania wobec obiektywu aparatu fotograficznego. Według nowego, międzynarodowego badania przeprowadzonego na zlecenie marki - 77% kobiet wstydzi się aparatu fotograficznego, twierdząc, że często czują się skrępowane kiedy robi im się zdjęcie, ponieważ nie czują,... Czytaj więcej »

  • Zawsze smaczne połączenie

    Piątek, 12 lipca 2013

    Indykpol wraz z marką Winiary przystępują do kolejnych wspólnych akcji promocyjnych. Czytaj więcej »

  • Teraz na zimno - Warszawa orzeźwiona

    Czwartek, 11 lipca 2013

    Sobota, godzina 18. Upalny wieczór, przechodnie leniwie przechadzają się ulicami Warszawy. Przed klubem Minus, na ruchliwym deptaku na Chmielnej, rozbrzmiewa muzyka grana przez DJ-a, barmani serwują orzeźwiające herbaty TERAZ NA ZIMNO. Schłodzone lodem i owocami letnie drinki były idealnym napojem dającym orzeźwienie. Czytaj więcej »

  • Darmowe Zakupy dla całej Rodziny!

    Środa, 10 lipca 2013

    Któż z nas nie marzył o nieskrempowanych zakupach, za które nie musielibyśmy płacić? Szansę na spełnienie tego życzenia oferuje już od jutra swoim klientom POLOmarket! Czytaj więcej »

  • Zaproś bliskich na kawę

    Czwartek, 04 lipca 2013

    Marka NESCAFÉ DOLCE GUSTO przygotowała specjalny konkurs dla wszystkich, którzy lubią delektować się wyśmienitą kawą w dobrym towarzystwie. Za pomocą aplikacji na stronie http://www.konkurs.dolce-gusto.pl można stworzyć spersonalizowane zaproszenie na kawę i zaskoczyć nim męża lub sprawić przyjemność przyjaciółce, siostrze czy koledze z pracy. Najciekawsze konkursowe prace... Czytaj więcej »

  • Kampania outdoorowa Tymbark Next

    Wtorek, 02 lipca 2013

    Ruszyła kampania outdoorowa Tymbark Next! W dużych miastach w całej Polsce na specjalnych tablicach można zobaczyć reklamy, prezentujące świat Tymbark Next – połączenie orzeźwiającej zielonej herbaty i soczystych owoców. Głównym celem reklamy jest komunikowanie dwóch benefitów produktu: smaku – pochodzącym z owoców oraz orzeźwieniu, jakie daje zielona herbata. Kampania... Czytaj więcej »

więcej artykułów